Voorschool Oranje Nassau - Impuls

Heb je opvang voor je peuter nodig?
Wil je je kind lekker laten spelen met andere kinderen?
Dat kan bij ons op school!

In onze school is voorschool Oranje Nassau van Impuls gevestigd. Impuls staat voor toffe kinderopvang die voor iedereen toegankelijk is. Je kind kan hier heerlijk spelen en heel veel leren.
Op de voorschool wordt een Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) programma aangeboden dat aansluit op de leerlijn van onze school.
Als je kind vier jaar wordt, is de overgang naar groep 1 van de basisschool minder groot.

Voorschool Oranje Nassau is gevestigd in de Oranje Nassau school . De tijden zijn 8.15 – 12.15 en van 12.45-16.45.
In de schoolvakanties is de voorschool gesloten.

Wil je meer weten of je kind aanmelden?
Bel of mail met de afdeling Klantenservice op telefoonnummer 020 – 515 88 00 of klantenservice@impuls.nl.
Of kijk op de website van Impuls, je kunt daar ook je vraag via chat stellen: www.impulskinderopvang.nl.

Naschoolse activiteiten

Meerdere keren per jaar kunnen de kinderen deelnemen aan diverse naschoolse activiteiten. De activiteiten waarvoor gekozen kunnen worden verschillen per blok en zijn afwisselend in activiteit. Zo kunt u denken aan sport, muziek, koken, etc.

Studiebegeleiding door stichting SKC

Voor de kinderen uit de groepen 5 t/m 8 wordt er op school bijles aangeboden vanuit stichting SKC. Onder begeleiding van het SKC oefenen de kinderen vaardigheden waar zij moeite mee hebben. Welke vaardigheden dit zijn wordt afgestemd met de leerkracht van het betreffende kind. Daarnaast is er ook ruimte voor huiswerkbegeleiding.