Onze Medezeggenschapsraad

De medezeggenschapsraad bestaat uit zowel ouders als teamleden en is te vergelijken met de ondernemingsraad in het bedrijfsleven. Het geeft ouders en leerkrachten de gelegenheid om mee te praten over het beleid van de school.

Door middel van verkiezen worden de ouders van de Medenzeggenschapraad gekozen. Onze medezeggenschapsraad bestaat op dit moment uit twee ouders en twee teamleden:
Ouders: Fatima (moeder van Chahid en Nadir)
Team: Leila Magadly

De MR-leden komen een aantal keren per jaar bijeen. Afhankelijk van het onderwerp heeft de MR informatierecht en adviesrecht. De directie van de school, Audrey Rajcomar, is daarom bij de meeste vergaderingen aanwezig om de onderwerpen uit te leggen.

Wilt u zelf contact opnemen met de MR? Dat kan! Zij zijn bereikbaar via het e-mailadres: mr-ons@hotmail.com